Pristatymas
Plakatų pristatymo trukmė yra 3-7 darbo dienos, esant dideliam užsakymų skaičiui, pristatymo trukmė gali ilgėti.
Kitų prekių pristatymo terminas yra skirtingas ir parašytas prie kiekvienos prekės.
1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą .
2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
3. Lietuvoje prekės yra pristatomos per 3-7 darbo dienas. Į užsienį prekių pristatymo laikas skiriasi, dėl pristatymo terminų kreiptis asmeniškai.
4. Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis Venipak kurjerių (4 eur) ir Omniva, LP Express, DPD paštomatų (3 eur) paslaugomis.
5. Pirkėjas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Pardavėją tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
7. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
8. Pirkėjas privalo el. Paštu (info@lerior.lt) pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir/arba prekės (-ių) nuotraukas.
9. Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.